miércoles, febrero 06, 2013

Nirvana, to Alexandra Pereira


One day I bought the Nirvana's T-shirt, other they I bought leggins and a other day my amazing sister bought me a booties. But today was all about a very special day because my idol came to Barcelona, ​​I could not go to see it after trying many times, Alexandra, sorry <3
Un día me compré una  camiseta de Nirvana, otro día yo me compré unos leggins y otro día mi fantastica hermana me compró unos botines. Pero hoy sobre todo era un día muy especial porque mi ídola ha venido a Barcelona, y no la he podido ir a ver después de haberlo intentado tantas veces, Alexandra, lo siento <3

Un dia em vaig comprar una samarreta de Nirvana, un altre dia em vaig comprar uns leggins i un altre dia la meva fastàstica germana em va comprar uns botins. Però avui sobre tot era un dia molt especial perquè la meva idol ha vingut a Barcelona, i no la he pogut anar a veure després d'haver-ho intenta tantes vegades, Alexandra, em sap greu <3

















 T-shirt: Forever21
Leggins: ZARA
Booties: ZARA



No hay comentarios:

Publicar un comentario